Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

vineri, iulie 04, 2008

Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeec:((:((

mda......hai sa va zic un pont: PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEC !!!!!!!!!!!!

mda...ati auzit bine...plec din oras...unde ma duc,nu exista internet peste tot,dar,eu am un avantaj : Wap Unlimited de la Orange ;)) si browser Opera 4.1 ;))

o sa postez pe blog totusi , mai putin , dar destul cat sa delectati gusturile fine de ciocolata amestecata cu taste din cea mai buna tastatura, si litere de pe cel mai bun blog :):):D:D [ auto-intitulare ]

in fine.....ne vedem luni .....o sa imi fie dor de voi :))=)):)) [ aberez ]

pana atunci ......va dau niste link-uri unde puteti sa va delectati cu articole interesante :)


Eddy -- www.eddy.locoblog.ro
Roger -- www.roger.locoblog.ro
Marius -- www.marius.locoblog.ro
Jay Criss -- www.jaycriss.blogspot.com
Coss -- www.coss-blog.blogspot.com
Dani Santa -- www.dani-santa.blogspot.com

bun....astea va ajung :) sunt dintre cele mai bune :)


eu...trebuie sa pleeeeeeec......asa ca ......va zic la revedere, si inchei postu , si ...apas pe Publicare,si va las :-h:-h

BYE BYE !!!

Niciun comentariu: