Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

vineri, iulie 25, 2008

Talente muzicale ascunse...

mdea...
Zilele astea...vorbeam cu un prieten pe binecunoscutul "messenger"...si...mi-a dat un link YouTube.Ma intrebam ce e,asa ca am dat click si m-am uitat....sincer...am ramas uimit de ce poate face acest individ...Ronald.
Cu o orga,un sintetizator, si cateva [ mai multe ] cunostiinte in materia clapelor...poti face sa zicem...minuni.Tipul asta,a scos si cateva cd-uri cu melodiile create de el.
Multi artisti se duc in studio, folosesc diferite programe de modificat vocea, programe de lucrat melodii..si ....scot un ..."fasssssssssssssss".Ronald, cu o orga,putina improvizatie si talent,scoate niste melodii pe care sunt sigur ca oricine le-ar asculta macar odata...nu chiar oricine...poate manelistii nu.....


In fine, acu cativa ani, am fost la un concert Cargo...dar,inainte de concert, a fost pe scena o trupa , care dadea spectacole si la prietenii nostrii de peste oceane...Vreau sa va spun ca era un american,Steve Clarke...din New York....care avea un talent, incat va putea canta sarba pe o chitara bas...imi pare rau ca nu l-am inregistrat, pentru ca de atunci , nu am mai vazut asa ceva...dar...am poze cu el , am cartea lui de vizita, am nr lui de telefon, am vorbit cu el , mi-a dat si un autograf pe sapca...dar de atunci...am ramas uimit de ce poti face cu muzica.

Omul asta,e demn de un disc de platina,chiar daca nu a vandut un milion de cd-uri ...Eu sincer...i-as aduna pe toti oamenii talentati, si i-as premia pe toti...pentru ca ei duc muzica pe cele mai inalte culmi ale sunetelor pretioase...
Mai jos aveti cateva video-uri cu "creatiile" lui....
As vrea sa dati un comentariu despre asta, sa va ziceti parerea.Multumesc.

Vizionare placuta!


Efect de chitara




Efect de pian cu distorsie




Distractie dezorganizata




NEW BEAT and Impov Jam




Un alt beat [ improvizatie ]



Deci...ce ziceti?E bun tipul?
Eu zic ca da!
Astept comentarii din partea voastra...cei care nu stiu sa dea comentarii, sa ma contacteze pe id-ul bogy_boyfree_4ever si le voi explica.
Multumesc pentru timpul acordat blogului meu .

Niciun comentariu: