Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

luni, august 04, 2008

Fara titlu...

mda.....EA pleaca ... 6 zile....ce sa fac eu in aceste minunate zile ? [ Minunate pentru altcineva,ca pentru mine sigur nu ] .

Hmm...cred ca o sa ma apuc sa imi fac curat in camera.Lucru pe care probabil nu l-as fi facut,dar...plictiseala te impinge sa faci lucruri pe care nu crezi ca le-ai face...

Mi-a venit in cap o chestie,mortala.
Sa scriu un roman.

Da da....ai citit bine...eu,BoGy , vreau sa scriu o carte.
Cred ca in astea 6 zile, voi putea scrie cateva randuri in cateva pagini, si la sfarsit, primul comentariu pe blog,va fi premiat cu acea carte.
O voi publica si pe asa zisul World Wide Web,dar,pana atunci , mai multe detalii gasiti pe blog.
Eu sper ca va iesi ceva bun,si daca chiar va iesi, eu , personal, o voi scoate si pe piata.Cum s-ar zice, mi-as deschide propria afacere.
De vandut chibrite.
Just joking...
Daca va iesi ceva bun,si va fi citita,cred ca o voi da unor critici , si daca ei cred ca ar merita promovata, asa voi face.

Pana atunci, trebuie sa ma las purtat de cuvinte,si sa scriu ce imi trece prin cap .
Mai vorbim...
Bye bye

2 comentarii:

Unknown spunea...

Mai lucreaza si tu la tema

BoGy spunea...

de ce sa mai lucrez la tema?crezi ca e atat de important aspectul blogului?eu cred ca ceea ce scrii pe el e mai important decat aspectu....

Intai afla definitia blogului,apoi fa comentarii ;)

app..ms k te-ai ostenit sa imi dai un comentariu,si ca ai citit pe blog...