Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

vineri, august 15, 2008

Interviu cu un DJ--)DJ Black Light

mda....

hai sa va dau cateva detalii despre asa zisul DJ-ing...

Am vorbit cu un DJ foarte bun de la mine din oras,DJ Black Light.
I-am pus cateva intrebari,iar el mi-a dat raspunsurile .

Daca vreti sa vedeti discutia noastra pe binecunoscutul Yahoo Messenger,cititi intregul post.



BoGy: salut
Black Light: salut
BoGy: vreau sa-ti pun cateva intrebari,pentru un articol pe blog
BoGy: se poate?
Black Light: da
BoGy: bun....sa incepem
BoGy: ce inseamna DJ-ing pentru tine?
Black Light: pentru mine Dj-ing este tot ...este pentru mine si un mod de viata
BoGy
: ce iti trebuie sa fii un DJ?
Black Light: rabdare si multa vointa
BoGy: cum crezi tu ca te poti afirma cel mai bine ca fiind un DJ bun?
Black Light: asta nu o poti descrie in cuvinte ,eu cred ca publicul alege un DJ daca e bun sau nu
Black Light: ramane la aprecierea publicului
BoGy: cum crezi ca ar fi viata fara DJ-ing pentru tine?
Black Light: sincer...monotona
BoGy: ai un idol,un exemplu pe care vrei sa il urmezi in ale DJ-ingului?
Black Light: nu ii pot zice idol dar e un om care are din partea mea toata aprecierea se numeste Michael Cretu (producatorul de la Enigma)
BoGy: cum ai descrie o viata de DJ?cunoscut sau mai putin cunoscut?
Black Light: o viata de un dj cunoscut ar fi cam asa : in timpul saptamanii in studio si in weekend in cluburi
BoGy: unde ti-ai dori sa mixezi?impreuna cu cine?sau poate in deschiderea unui artist?
Black Light:mi-as dori sa mixez la Love Parade in deschiderea lui DJ Vania(sincer vb)

BoGy: ce iti trebuie sa devii un DJ "cunoscut" si sa aderi la comunitatea DJ-ilor din Romania,sau,chiar si din strainatate?
Black Light: multa , nu putina, chiar multa, foarte multa munca
BoGy: ce gear folosesti?
Black Light: nu se zice
BoGy: atunci... cu ce gear ti-ar place sa lucrezi ?
Black Light:
nu conteaza gearul , conteaza ce faci cu el. eu prefer si ca restu DJ-ilor, "1000mk3"
BoGy: cam atat am avut eu de intrebat,si tu de raspuns
BoGy: esti de acord sa pun raspunsurile pe care tocmai mi le-ai dat pe blog?
Black Light: da
Black Light: le poti pune
BoGy: ok
BoGy: ms pentru timpu acordat
Black Light: npc
BoGy: mai vb ...ma apuc de publicat pe blog
BoGy: bye
Black Light: ok
Black Light: salut




bun...asta a fost o discutie cu un DJ.

Mai departe,sa facem si un promo.


Black Light: pentru a-mi downloada mixurile va fi asta: http://www.house-mixes.com/artists/Dj_Black_Light/
Black Light: pentru a vedea cand pun muzica va fi asta : http://www.elpasso.ro/
Black Light: pentru a vedea ultimele productii va fi asta: http://www.myspace.com/blacklightdj
Black Light: si pentru productia de la david sexy thing va fi : http://www.eok.ro/mp3/David_Deejay_Ft__Dony_Rmx_3_Sexy_Thing__black_Light_Remix_/tr/8711
Black Light: iar pentru video,e simplu: http://www.youtube.com/
Black Light: dati la search, DJ Black Light.

bun .... inchei postul cu un salut pasnic.
Daca vreti sa il cunoasteti,dati un comentariu,si daca se poate,veti primi id-ul lui.[ Bineinteles,daca el va vrea ca respectivu sa primeasca id-ul lui ] .
Pentru mai multe detalii, www.myspace.com/blacklightdj

bye bye

Niciun comentariu: