Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

sâmbătă, iunie 21, 2008

Revenire in forta........intoarce-te cand dooorrmm...

mda...nu v-am mai scris de mult ...adik...cateva zile...vreo 2-3.....

poate v-a fost dor de aiurelile mele,poate nu,dar....eu zic sa incep sa le scriu iar...

mda....primele ore in care nu am scris nimic au fost cele in care dormeam....urmatoarele...au fost cele in care am jucat counter-strike....[ nu am mai jucat de 4-5 luni deloc,iar acum mi s-a facut dor de sunetul headshot-ului....produs de un "awp"....dar....la inceput jucam prost,apoi mai bine,iar acum mi-am revenit complet si statutul meu de headshot-ter a revenit ].....

apoi...am iesit cu EA,si am venit extenuat acasa,si am zis ca scriu la noapte un articol,dar nu am facut asta,pentru ca mi s-a parut ca filmul de pe PROTV. ...era mai interesant....

in fine...asta nu prea conteaza,dar....pentru cei care imi citesc blog-ul regulat,si neregulat, imi cer scuze daca nu ati avut ce sa cititi....

acum cica mananc,dar...mai mult stau cu degetele pe tastatura....dar fiindca imi este foame,inchei articolul acesta si promit sa revin cu altele .............................



PS: mi-a fost prea lene sa scriu pe blog.....vroiam sa doooooooooorrrrrrmmmmmmm in sistem ......dar a trecut acum.....si o sa vina mai tarziu.....





Florin Chilian-Intoarce-te cand dorm
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: