Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

duminică, iunie 29, 2008

Timpul...impartit in treaba si somn...

mda...imi pare rau ca nu v-am mai scris de cateva zile...dar...sa fiu sincer...nu am avut timp nici sa imi citesc mail-urile....
zilele astea am dormit vreo ... 5-6 ore din 24 cate are ziua......si pe alea,le dormeam dimineata................acum...am mai mult timp...si...incerc sa scriu ceva pe blog:)nu prea reusesc...ca vine ora 13.00 dupa mine...si ....pe la ora aia tre sa mananc si eu ceva nuh? daca acum m-am trezit ... trebuie sa mananc ceva,ca daca iar nu o sa am timp de mail-uri..nu o sa am nici de mancare ....:)pentru ca le fac in acelasi timp;)).....



bun...sa vedem despre ce as putea sa scriu ...ceva destul de scurt si linistitor din punct de vedere al celor care suporta destul de bine bataia :)




zilele astea...am primit un mass ( unu dragut,de la un prieten foarte bun,care are voie sa dea massuri din astea ...ceilalti...ma dispera cu massurile lor in care spun ca se culca,ca s-au trezit,ca se duc sa manance,ca ies afara....de parca mi-ar pasa mie de viata lor....god...mai sunt sh din astia in lume...)....cu ... un link spre un film de pe http://www.youtube.com/ in care, nu stiu daca e real, da e o bataie intr-un studio de televiziune,in timpul emisiunii,despre ...ce credeti? ---o nunta-- :))=)) in care mirele,o ia la bataie pe mireasa....









in fine...e bataia lor...eu nu ma bag :)) =)) sau ..as putea baga mana prin monitor si sa ii bat :))
neah...nu e buna ideea :)) ....k m-ar prinde youtube cu proxy-ul...sh imi fac dosar penal ca i-am batut pe aia :))=)):))


-------------------------------------------------------------------------------------------------

bun ...sa vorbim despre....canicula...care..tocmai a trecut...si au venit ploile alea care nu ne lasa in pace pana nu ne uda un pic :))

ieri..pe cand ieseam afara din casa,ghici pe cine am gasit afara? pe doamna Ploaie...care...era cam suparata dupa cum cadeau picaturile de apa ;))......am facut vreo 40-50 m pana la EA...si am ajuns ...UD [ :)) nu va ganditi la altceva :))=)) ] ....in fine..ploaia nu se mai oprea....dar important este ca m-a prins ploaia chiar cand eu vroiam sa ies in tricou :)) norocul meu ca mi-am luat si un hanorac pentru orice eventualitate.....

......acum....dupa cum am zis la inceput...vroiam sa scriu ceva scurt...dar..timpul mi-a zis sa scriu un post mai lung...sh ...dublu :) ....acum timpul mi-a facut cu ochiul...asa ca trebuie sa inchei..promit ca sau chiar astazi voi posta inca ceva :)


pana la urmatorul post.....sa fiti cuminti:))=)) si..iubiti-va mult :))=))si ....BYE !!!

Niciun comentariu: