Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

duminică, iunie 22, 2008

Noaptea....[ lunga ] ...

mda...noaptea'i lunga...sh ...cu luna plina....
eu...imi lungesc ochii in monitorul asta de 10 bani,adik...1000 lei vechi :))=)).....
am jucat counter-strike 3 ore in derapaj....acum...se face 4 dimineata....eu...de obicei...pe la ora asta ma culc....dar...acum fac o exceptie pentru voi si scriu pe blog....


viata'i frumoasa,merita traita....dar...vreau sa va impartasesc niste "sfaturi" de la mentorul meu....calculatorul ;))...nu sta prea mult lipit de monitor-o sa iti strici ochii....neah :-j....hai lasa-ma cu vrajelile astea....de speriat copii:))=))....
aici vorbim lucruri serioase...nu putem sa glumim chiar asa:))

hmm....acum...imi aduc aminte ca,acum 2 zile...am visat ceva...[ ceva frumos ].... nu va pot spune ce....dar va spun ca a fost o revelatie , pe care o s-o urmez;)....



hai ca deja imi curg labele pe tastatura....ma bag iar la un cs, si vedem dupaia ce facem;)...


ora 5 imi bate in monitor:))X(X(X.....sper sa treaca repede si noaptea asta...maine...o noua zi....mai frumoasa poate.....


inchei acum cu un salut pasnic...si racoros....: BYE!NOAPTE BUNA...[ bucuresti ] ;))




ma duc acum sa imi servesc cana de mai vb ;)...see ya'!




Niciun comentariu: