Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

joi, iunie 12, 2008

Clasa a VIII- a B...Generatia B-STIALA...

mda...s-a mai dus un an...[ de scoala ] ....dar...odata cu anul asta...s-au dus si cei 4 ani de gimnaziu...imi e greu sa spun ca o sa imi fie dor de scoala...3 luni in care o sa ma plictisesc...nu o sa imi vad prietenii....poate sa o sa fac si alte lucruri de care uitasem in timpul scolii...


in primu rand..nu o sa uit nici un coleg...o sa imi fie dor de ei...pt. ca...ei...au fost si vor fi prietenii mei...



nu o sa o uit pe Miana...o colega sufletista...o prietena care a ajuns sa o consider sora mea....si as face orice sa o ajut....cum si ea m-a ajutat in timpul orelor mai "grele" ...de exemplu... mate...cateodata si chimie .... unde inainte ma descurcam destul de bine...dar...ea...ma ajuta la fiecare test...in fiecare minut petrecut in scoala si in afara ei....


nu o sa il uit pe Ady...un prieten adevarat pe care te poti baza mereu....


nu o sa ii uit pe "ma boyz"...: Ady...Alex...B3B3...Cotac...Chacky...


mai sunt cativa colegi care m-au ajutat cand am avut nevoie....si la nevoie..o sa ii ajut si eu:)




Iza...Marya ..Tzootzy...Mony....Paula...Coco...Dora...Roxy...Mihu...Mitza...Louie....Deea nebuna....Krisz...Deea buna...Iulia...Irina...Scafa...Paty...Ana...Clau...



sper ca ii voi revedea curand...si vor ramane in amintirea mea mereu...nu ii voi uita niciodata:)...


asta e clasa mea :D:D




Generatia B-stiala:):):D:D...



























Niciun comentariu: