Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

duminică, iunie 15, 2008

Viata cotidiana...

mda...hai sa vedem ce fac eu in fiecare zi....


Imi suna ceasu ...ma trezesc...dau drumul la calculator...ma duc in baie sa scap de starea de somnolenta cu niste apa rece ....ma pun la calculator si rezolv ce am de facut...timp in care ma si pregatesc sa plec la servici [ scoala ] ...
Intr-un tarziu....adica vreo 10 minute...plec sh eu ...
Ajung la scoala...stau pe acolo kteva ore...apoi...plec...impreuna cu ma boyz...ajung acasa...ma pun la calculator...timp in care infulec ceva....sh rezolv iar calculatorul....vine seara....ies afara cu EA...kteva ore....vin acasa...ma pun la TV...sh imi consum timpu uitandu-ma la niste filme idioate...pe care le-am mai vazut...doar ca posturile Tv ...le cumpara odata, si le difuzeaza de cateva ori ...doar le schimba numele ......asta ma enerveaza mereu...dar intr-un final..trece ora 00.00...dau pe MTV sau U....si ma pun iar la calculator...adorm pe la 01.00...02.00....iar dimineatza...imi suna ceasu....



Bun...acum ca am vazut ce faceam inainte de vacanta de vara....sa vedem si ce voi face in vacanta....



Trezirea pe la 10.00 ... 11.00...infulec ceva...imi rezolv treaba...ies afara cu EA...vin in casa....si fac acelasi lucru : TV ....si binemeritatul somn.....




Acum ca stiti cum imi omor timpul...stiti k sunt un criminal in serie...da sa nu va duceti la Dan Diaconescu Direct sa spuneti...ca nu am chef de Lazarus detectivul atot stiutor...:))=)):))....



Asta e viata mea...a ta cum e ?? :):)

Relax...take it easy ;)).....


Niciun comentariu: