Mda....

Deci,vizitatorii,toti cei care intra pe blog,as vrea sa va rog ceva,din motivul ca blogspot a schimbat unele chestii pe site-ul lor,si din nu stiu ce motive,nu se mai incarca blogul de tot,unele aplicatii,post-uri,si asa mai departe, nu sunt disponibile ...
As ruga toti vizitatorii,ca pana rezolv aceasta problema,sa imi vizualizeze blogul,de pe un alt browser.Cel mai bun este Opera,dar si Mozilla.Le puteti descarca de aici :
--Opera - www.opera.com
--Mozilla - www.mozilla.com

Va multumesc pentru intelegere.

miercuri, iunie 18, 2008

Romania--Olanda [ 0:2 ]


2-0



mda....aici se termina visurile tuturor suporterilor pe anul acesta....poate la anul ...dar....nu cred....

Echipa Romaniei putea bate echipa olandezilor ....dar...parca nu a vrut!
Sincer...nu sunt microbist,nu ma uit la meciuri de fotbal,dar pentru ca juca Romania,m-am uitat...
Acum imi pare rau ca am facut asta,pentru ca m-am ingrozit cand am vazut cum joaca romanii nostrii....urat de tot....
Am avut niste ocazii grozave de gol...dar jucatorii "obositi" nu s-au sinchisit sa le si foloseasca...asta e...nu au vrut,nu s-a intamplat.......dar...puteau sa indeplineasca visul unora dintre suporteri,care asteptau cu sufletul la gura inca 2 sau 3 goluri din partea Romaniei....dar....in minutul 54' Olanda ne-a dat un gol...vorbesc la plural pentru ca in momentele alea tineam cu Romania,pentru ca ...sunt ROMAN!...ar fi fost o prostie sa tin cu Olanda...cand am crezut ca mai e un pic si se termina meciul,hopa...inca un gol...in minutul 87'....atunci am schimbat canalul...m-am delectat cu filme pe care le-am mai vazut odata...dar...nu puteam sa ma uit la meci in continuare....

In fine...meciul s-a terminat...olandezii ne-au luat ocazia de a merge mai departe...sa aratam ce stim....dar..cine stie? poate la anul ...ii batem pe olandezi,pe francezi,pe italieni....si...facem din Romania o campioana!!!
Dar asta depinde de jucatori....pentru ca nu ne ducem noi sa jucam fotbal cu echipa olandei....


Hai Romania!!! [ doar la anul ] .....

Niciun comentariu: